Yeayyy….

Teka apa di dalamnya….

Hadiah Ulang Tahun Perkahwinan yang ke 5 untuk aku dari bini aku. Hehehe… Terima kasih la yang… 1st time pakai wallet mahal.

Advertisements

6 Komen

Filed under Famili

6 responses to “Yeayyy….

  1. salam…

    wallet tu aku tgk cam gambar alien aaaa 🙂

    tahniahlah ye YB. Moga perkahwinan YB kekal berpanjangan. Amin

  2. cheng1979

    Alien? huhuhu mahal tu ko panggil alien je hehehe… amin… terima kasih

  3. zAs

    mcm kulit ba alif ba ya je… sbb ada 3 dot2. baik lu bagi wa je. lu pun bukannya ada duit pun nak letak dlm beg duit tu!

    • cheng1979

      ewahhhhh kalu murah pon aku takan bagi kat lu ni lagi la jangan harap le. lama tak update facebook? kejahtan dah dihidu polis ke? (kes lupe log out hahaha)

  4. aida

    Selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 5, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan berbahgia smpai ke akhir hayat!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s