Ex-Presiden 5th UPM menamatkan zaman bujang

Sabtu 20/12/08 aku mendapat jemputan menghadiri kenduri kawin rakan sekolej Irwan Kurniawan Amat Sapuan dan Hanim di Pusat Kominiti DBKL Sentul. Dah kawin dah ko ek menepis segala speku hehehe…

Oklah malas nak citer panjang korang layan jelah gambar…

Aku suker gambar ni. kalau nak tengok gamba bini dia tengok kat kamera henpon kat belah kiri tu  (keji tak?).

Ya ini pasangan mempelai.

Geng Periuk Nasi Ganas yang sedang gigih membina perut.

Lagi Geng Periuk Nasi Ganas.

Semua dah kawin kecuali Art.

Nah kiss Daripada Afiq… more pic here.

Advertisements

5 Komen

Filed under Uncategorized

5 responses to “Ex-Presiden 5th UPM menamatkan zaman bujang

  1. chomeyynyerr afiq teww.. Salammz

  2. sonoknyerr gi tengok oghang kawennn.. kannns, salammmz abang cheng itteww..

  3. cheng1979

    Salam En_me biasalah dah layan fb blog ni mcm terpinggir je hehehe

  4. oit takde entry baru ni.. malas nak hupdate ke???

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s