Afiq 6 month

Hari ini genap usia Afiq menjangkau 6 bulan. Sedikit perkembangan Afiq. Sekarang ini Afiq selsema dengan batuk mungkin sekarang musim hujan lebat start petang hingga malam. Susah nak bagi makan ubat ni, dia akan meronta tanak makan ubat. Padahal baru sua kat mulut dia belum masukkan lagi dalam mulut dia. Tidur sangat lasak. Pagi-pagi mesti posisi tidur sudah berubah. Malam dia akan bangun sekali dalam kol 2 pagi isap susu pastu secara automatik dia akan tidur kembali (tak perlu tepuk). Kalau duduk depan tivi kena layan dia, Kalau tidak dia akan menangis (apela Afiq tak rock la). Suka tengok rancangan kakak Mickey Mouse House.

Nota kaki : Ooooo…. biler perbincangan ilmiah tak nak komen ye… Esok lelaki-lelaki jangan luper pakai baju melayu. Boleh amik gambo untuk letak ucapan raya tahun depan.

Advertisements

7 Komen

Filed under Famili

7 responses to “Afiq 6 month

  1. happy 6 month Afiq! kejap je dh 6 bulan..

  2. happy 6 month afiq dear… bila besar, jd macho ek

  3. entry baru mana wehhhh! dah bersawang dah nie…

  4. cheng1979

    ye kejab lg ye

  5. Wak_JoyoSintono

    Selamat hari ulang tahun yang ke separuh tahun.hehe.Semoga menjadi insan yang berguna di masa hadapan. Rasanya, 90 peratus mesti ikut perangai bapaknya, suka loyar buruk.hehe.

  6. mai yg ada super power

    hepi 6th month old afiq..btw, im likeyyy ur hair..hahahahahahahahaha 🙂

  7. cheng1979

    mai – takyah guna teknik rebounding

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s