Berbuka Puasa (potluck)

Sebenarnya kejadian ni berlaku dirumah Wan + Capoi famili kat TTDI pada sabtu yang lepas 6/9/08. Diaorng ni sumer member-member study bini aku kat UTM Skudai.Tahun kawin pon sama.Tu kalu tgk anak-anak kami sama je sebaya. Sebelum-sebelum ni ade wat aktiviti potluck ni, tapi disebabkan aku baru sajer bukak akaun wordpress ni dan ini adalah aktiviti baru berlaku pada hujung minggu lepas.

Seronok berkumpul mcm ni, mcm2 citer kuar.So enjoy la foto-foto yang ditembak untuk menambah selera untuk berbuka puasa nanti.Ikan pari bakar tu yang tak tahan tuh…. sape-sape yang tak kuat iman jgn tgk ye hehehe… Terima kasih tuan rumah pasni rumah sape pulak ye?

Famili yang terlibat :

1.Famili aku

2.Famili Wan + Capoi (tuan rumah kali ini)

3.Famili Hana + Teng

4.Famili Anne + Joe

Advertisements

10 Komen

Filed under makan-makan

10 responses to “Berbuka Puasa (potluck)

  1. Joyo_sintono

    Ko mesti makan jer kan. Xbawak makanan ke?

  2. mana gambo ko YB Cheng? Dah terduduk ke mentekedarah byk sgt?

  3. Nampak tak aku tgh melantak lg tu… bapak-bapak lain dah menyandar kekenyangan… aku rilek je leh sumbat sup tulang lg tu.Perut gajah le katakan

  4. PENTADBIR

    mmg buruk lantak!

  5. ur wife

    rajin2 la hudpate blog ini yek.. jgn terkubur begitu saja.. hehehe

  6. ha aa x perasan plak.. memang ahh perut gajah.. sumbat je selagi muat.

  7. Alauddin Riayat Syah

    gajah..gajah…gajah…

  8. cheng1979

    Alauddin – ingat shin chan ker gajah… gajah… gajah…

    Ur Wife – er… ok ari2 updates ni (masa tgh rajin)

    Joyo_sintono – bulan puasa beb, bab makan jela. Ade aku bwk perut hehehe ade la dah nama potluck.tak bwk makanan rs segan nak makan aritu.

    janji2hati – well perut gajah tapi maintain hensem lg beb

  9. pentadbir

    hensem konon… muka mcm burung kakatua… hensem konon…!

  10. burung kakatua?? Wahhahahaha..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s